לוקה דונצ'יץ - 37 נקודות לדונצ'יץ', דאלאס הפסידה לסקרמנטו : סופש לילה בהזמנת 2 לילות.

לוקה דונצ'יץ - 37 נקודות לדונצ'יץ', דאלאס הפסידה לסקרמנטו : סופש לילה בהזמנת 2 לילות.. הספקנים פעורי פה, המעריצים משפשפים את העיניים ואפילו המלך לברון לא נותר אדיש. סופש לילה בהזמנת 2 לילות. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. סהכ דני עשה עבודה טובה מולו ואת רוב הנקודות שלו השיג הכוכב הסלובני.

יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן.

דאלאס ואוקלהומה סיטי ניצחו, דונצ'יץ' התעצבן
דאלאס ואוקלהומה סיטי ניצחו, דונצ'יץ' התעצבן from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת. בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן). אבדיה פתח בחמישייה וקיבל את אחת ממשימות השמירה הכי קשות שיש בליגה: לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. גם כוכב העבר של דאלאס, דירק נוביצקי, לא נותר אדיש לפתיחת העונה של דונצ'יץ' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו:

סופש לילה בהזמנת 2 לילות.

לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה.

לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח.

דונצ'יץ' עם הישג שלא נראה מאז עונת הרוקי של ג'ורדן
דונצ'יץ' עם הישג שלא נראה מאז עונת הרוקי של ג'ורדן from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. הספקנים פעורי פה, המעריצים משפשפים את העיניים ואפילו המלך לברון לא נותר אדיש. © סופק על ידי הארץ דרוזן חוגג, הלילה. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה.

בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר.

לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן). הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. סהכ דני עשה עבודה טובה מולו ואת רוב הנקודות שלו השיג הכוכב הסלובני.

בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. סופש לילה בהזמנת 2 לילות.

שנתיים אחרי שוויתרה על לוקה דונצ'יץ', "הקבוצה הכי עשירה ב ...
שנתיים אחרי שוויתרה על לוקה דונצ'יץ', "הקבוצה הכי עשירה ב ... from img.haarets.co.il
על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. © סופק על ידי הארץ דרוזן חוגג, הלילה. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. סהכ דני עשה עבודה טובה מולו ואת רוב הנקודות שלו השיג הכוכב הסלובני. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה.

הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות.

הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. אבדיה פתח בחמישייה וקיבל את אחת ממשימות השמירה הכי קשות שיש בליגה: גם כוכב העבר של דאלאס, דירק נוביצקי, לא נותר אדיש לפתיחת העונה של דונצ'יץ' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. המטרה שלי לעונה הבאה היא לזכות באליפות.

דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין לוקה. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama